دسته‌بندی نشده

طرح ناخن زمستونه چی بزنیم ؟

طرح ناخن زمستونه چی بزنیم ؟

داشتن ناخن‌های سالم، بلند، زیبا و خوش نقش و نگار جزو یکی از علاقمندی‌های بانوان است. ناخن‌ها با داشتن یک طراحی زیبا و منحصر به فرد، بیشتر به چشم می‌آیند و زیبایی خود را بهتر نمایان می‌کنند. برای طراحی و دیزاین ناخن در فصول مختلف سال از طرح‌های متفاوت و متنوعی استفاده می‌شود. ممکن است شما نیز در فصل زمستان به دنبال یک طراحی بسیار زیبا و خلاقانه برای ناخن‌های خود باشید. طرح‌های بسیار متنوعی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها برای طراحی ناخن‌های خود در فصل زمستان ایده بگیرید. در این مقاله قصد داریم در مورد معرفی بهترین طرح‌ ناخن‌ زمستانه صحبت کنیم، در ادامه با ما همراه باشید.

اهمیت انتخاب طرح ناخن متناسب با فصل زمستان

به طور معمول خانم‌های خوش سلیقه و مد روز، همیشه دوست دارند تا مناسب با فصل‌های لباس بپوشند، موهایشان را رنگ کرده و ناخن‌هایشان را مرتب و طراحی کنند. ممکن است شما نیز از خود بپرسید که چه فرقی می‌کند که از چه طرحی برای دیزاین ناخن‌های خود در فصل‌های مختلف سال استفاده کنیم؟ لازم است بدانید که هر فصل ویژگی‌های خاص خود را دارد، از این رو طراحی ناخن در فصل‌های مختلف سال متفاوت است.

برای مثال برای دیزاین ناخن پاییزی، از رنگ‌های موجود در طبیعت فصل پاییز مانند رنگ‌های طلایی، قهوه‌ای، نارنجی و زرد استفاده می‌شود. استفاده از این رنگ‌ها در دیزاین ناخن، استایل شما را به این فصل نزدیک‌تر می‌کند. دیزاین ناخن زمستانی نیز به همین صورت است.

 

طراحی ناخن ساده و زمستانی

معمولا امروزه از طرح‌های بسیار ساده برای دیزاین ناخن در فصل زمستان استفاده می‌شود. طراحی‌ ساده ناخن همواره طرفداران زیادی دارد و یک انتخاب بسیار ایده آل محسوب می‌شود. اگر شما نیز علاقه‌ای به طرح‌های شلوغ و تجملاتی ندارید، می‌توانید از طرح‌های ساده الهام بگیرید. شما می‌توانید برای طراحی ساده ناخن، از رنگ‌های دخترانه و ساده مانند رنگ سفید و صورتی استفاده کنید و پس از آن با افزودن دیزاین‌های شاین دار مانند شیمر طراحی، زیبایی خاصی را به ناخن‌های خود هدیه کنید. این طرح، همواره یک طرح ناخن زمستانی بسیار جذاب است.

 

بیشتر بخوانید : جدیدترین طرح‌های ناخن پاییزی

 

طرح دانه‌های برفی

اگر به دنبال یک طرح ناخن شیک و مطابق با فصل زمستان هستید، ما طراحی دانه‌های برفی روی ناخن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این طرح، جزو یکی از زیباترین دیزاین‌های ناخن در فصل زمستان است که با استفاده از آن می‌توانید سلیقه خاص و بروز خود را به نمایش بگذارید. استفاده از طرح دانه‌های برفی روی ناخن بر خلاف باور مردم کار بسیار راحتی است.

برای پیاده سازی این طرح روی ناخن‌های خود، ابتدا باید از یک رنگ روشن برای بیس ناخن‌های خودتان استفاده کنید. پس از آن باید طرح دانه‌های برفی را با استفاده از شابلون، برچسب و یا …. روی ناخن‌های خود طراحی کنید. در آخر نیز می‌توانید برای زیبایی بیشتر کار خود، یک لایه تاپ کات شاین دار روی ناخن‌های خود بزنید و یک طراحی ناخن زمستانی فوق العاده شیک را به وجود آورید.

طرح دانه‌های برفی

دیزاین خاویار

دیزاین ناخن خاویار، یکی از زیباترین طراحی‌های زمستانی ناخن است. طراحی ناخن با پودر خاویار نیز مانند طرح‌های قبلی، بسیار راحت و آسان است و به راحتی می‌توان به انجام آن پرداخت. توجه داشته باشید که این طرح بسیار جدید و خلاقانه است و با استفاده از آن می‌توانید شیک پسند بودن خود را به رخ همگان بکشید. ابتدا برای اجرای این طرح، باید از رنگ‌های روشن و زمستانی به عنوان بیس ناخن استفاده کنید و پس از آن برای مات شدن دو تا از ناخن‌های خود، یک لایه تاپ مات روی آن‌ها بزنید. در آخر نیز باید برای طراحی آن دو ناخن، از پودر خاویار استفاده کنید. با انجام این چند اقدام راحت می‌توانید یک طرح بسیار شیک و زیبا داشته باشید.

 

طرح پوست حیوان

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، طراحی ناخن در فصل زمستان با طراحی ناخن در فصل‌های دیگر متفاوت است. به همین دلیل، برای طراحی ناخن در این فصل از طرح‌های متنوعی استفاده می‌شود. یکی از این طرح‌های متنوع، طراحی پوست حیوان بر روی ناخن است.

طراحی پوست حیوان روی ناخن، یک طرح فوق العاده زیبا و متنوع است که از آن می‌‌توانید برای طراحی ناخن‌های خود در فصل زمستان استفاده کنید. با استفاده از طراحی پوست حیوان، می‌توانید یک طرح بسیار شیک و زیبا را روی ناخن‌های خود به وجود آورید. اگر شما نیز به دنبال یک طرح مناسب و زمستانی برای طراحی ناخن‌های خود هستید، ما این طراحی زیبا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با استفاده از یک رنگ طوسی خنثی می‌توانید یک جلوه خاص و زمستانی را به ناخن‌های خود ببخشید. پس از اجرای بیس ناخن، می‌توانید یکی از ناخن‌ها را با استفاده از رنگ سفید و مشکی به شکل پوست گاو و یا حیوانات دیگر طراحی کرده و یک دیزاین زمستانی بسیار شیک را روی ناخن‌های خود ایجاد کنید‌.

طرح پوست حیوان

طرح‌های تیره

طرح ناخن تیره همیشه مورد علاقه و مورد پسند بانوان بوده و علاقمندان زیادی دارد. طراحی ناخن با استفاده از رنگ‌های تیره، همواره یک انتخاب بسیار ایده آل برای دیزاین ناخن در فصل زمستان است. دلیل آن نیز به این خاطر است که در فصل زمستان رنگ‌های خنثی بسیار زیاد هستند و با استفاده از یک رنگ متضاد می‌توانید یک ظاهر بسیار متنوع را به استایل خود ببخشید.

برای طراحی ناخن‌های خود با رنگ‌های تیره، می‌توانید ابتدا یک رنگ تیره مانند رنگ آبی تیره یا همان سرمه‌ای را به عنوان بیس ناخن انتخاب کنید و پس از آن، برای جذابیت بیشتر طراحی ناخن‌های خود، به یکی از ناخن‌ها رنگ روشن‌تری بزنید. در آخر نیز می‌توانید برای پر زرق و برق و زیباتر نشان دادن ناخن‌های خود از دیزاین نگین استفاده کنید.

 

طراحی ناخن با دیزاین فویل ناخن

طراحی ناخن با استفاده از فویل ناخن، یکی دیگر از دیزاین‌های زمستانی و بسیار شیک ناخن به حساب می‌آید. با استفاده از دیزاین فویل ناخن می‌توانید یک درخشش بسیار زیبا را در سطح ناخن‌های خود به وجود آورید. اگر شما نیز به طراحی‌های درخشان و براق علاقه مند هستید، می‌توانید از یک رنگ روشن و زیبا برای بیس ناخن‌های خود استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که باید در انتخاب رنگ بیس ناخن دقت داشته باشید و یک رنگ متناسب با فصل زمستان را انتخاب کنید.

در آخر نیز برای اجرای دیزاین ناخن‌های خود می‌توانید از فویل ناخن در کناره‌ها و یا وسط و یا تمامی سطح ناخن استفاده کنید. با اجرای این طرح می‌توانید یک طراحی بسیار فوق العاده و زیبا برای فصل زمستان داشته باشید.

طراحی ناخن با دیزاین فویل ناخن

سخن پایانی

در دنیای امروزه کمتر کسی دیده می‌شود که به زیبایی ظاهری ناخن‌های خود بی توجه باشد. حقیقت این است که خانم‌ها علاوه بر توجه به زیبایی ظاهری چهره خود به زیبایی دست‌ها و ناخن‌های خود نیز توجه می‌کنند و به آن اهمیت بسیار زیادی می دهند. در حال حاضر از طراحی‌های بسیار متنوعی برای ناخن‌ها استفاده می‌شود که این طرح‌ها و دیزاین‌ها بر اساس فصول‌ مختلف سال متفاوت هستند. طرح‌های مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها برای دیزاین ناخن‌های خود در فصل زمستان استفاده کنید. ممکن است انتخاب یک طرح ناخن مناسب و متناسب با فصل زمستان برای شما کار سختی باشد، به همین دلیل ما مطالعه مطالب ذکر شده در این مقاله را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *