دسته‌بندی نشده

جدیدترین طرح‌های ناخن پاییزی

جدیدترین طرح‌های ناخن پاییزی

پاییز بهترین زمان برای پوشیدن رنگ‌های گرم است. خواه این رنگ‌ها را در کفش، لباس‌ها و پوتین‌های خود استفاده کنید، خواه این رنگ‌ها را روی ناخن‌های خود بکار ببرید. در هر صورت این رنگ‌ها موجب می‌شود، استایل شما بسیار مناسب فصل پاییز باشد و مانند برگ‌های طلایی آن بدرخشید. طرح‌های پاییزی ناخن نیز مثل طرح ناخن تابستانی، زمستانی یا طرح ناخن کریسمس ویژگی‌های خاص خود را دارد. رنگ‌های گرم مانند طلایی، قهوه‌ای و هر رنگی که در طبیعت پاییز مشاهده می‌کنید، می‌تواند برای طراحی روی ناخن مناسب باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه دارید با مد روز هماهنگ باشید و استایل خود را با فصلی که در آن هستید تطبیق دهید، تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

 

ویژگی طرح‌های پاییزی ناخن

در فصل پاییز، رنگ ناخن‌ها نیز مانند مدل‌های مو و لباس‌ها به رنگ‌های طبیعی و گرم تغییر می‌کنند. رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای، نارنجی، قرمز، زیتونی، زرد، کرمی و زرشکی برای فصل پاییز بسیار مناسب و جذاب هستند.

در طرح‌های پاییزی ناخن، به طور معمول از الگوهایی مانند کدو تنبل، برگ، گل، فرنچ و الگوهای دیگری که با جو پاییزی سازگار هستند، استفاده می‌شود. همچنین، طرح برگ‌های زرد، باران، چتر، و هرآنچه که نماد خزان باشد، می‌تواند ایده جذاب و عالی برای طراحی ناخن پاییزی باشد.

 

پیشنهادات طرح‌های پاییزی ناخن

در این بخش چند پیشنهاد جالب برای طراحی ناخن‌های شما در فصل زیبای پاییز را ارائه می‌دهیم. این طرح‌ها موارد زیر هستند:

طرح پاییزی کدو تنبل

مدل ناخن کدو تنبل یکی از روش‌های متفاوت و خلاقانه برای طراحی ناخن است که در آن از ترکیب رنگ‌های مختلف با انتقال ظریف و روانه استفاده می‌شود. طراحی این مدل، به ابتکار و سلیقه طراح ناخن بستگی دارد. شما می‌توانید در این طرح چندین رنگ مختلف را انتخاب کنید.

طرح پاییزی نمودار میله‌ای

این طرح هندسی ناخن، از نمودارهای ستونی الگوبرداری شده است. برای طراحی رنگ ستون‌های این مدل، از رنگ‌های مناسب فصل پاییز مانند نارنجی، قهوه‌ای و… استفاده می‌شود. برای طراحی ناخن پاییزی نمودار میله‌ای، به تکه‌های کوچک نوار نیاز دارید و می‌توانید آن‌ها را به سبکی که علاقه دارید، طراحی کنید. همچنین می‌توانید با تغییر موقعیت میله‌ها در هر انگشت، کمی خلاقیت به طراحی ناخن‌های خود اضافه کنید. مهم نیست که ناخن‌های شما چه شکل و طولی دارند، این طرح متفاوت، مناسب دستان شما است.

طرح برگ‌های پاییزی

اگر عاشق فصل پاییز هستید، این طرح ویژه شما است. کاشت ناخن با این طرح بسیار ساده است. برای اجرای این طرح، تنها باید با استفاده از یک قلم‌موی ظریف و رنگ‌های الهام‌گرفته از طبیعت، گل‌های ظریف را روی نوک و انتهای ناخن‌های خود طراحی کنید و مطمئن شوید که برگ‌ها حداقل یک‌سوم فضای ناخن را اشغال می‌کنند. این کار انگشت‌های دست شما را زیباتر و کشیده نشان می‌دهد. استفاده از رنگ تیره در زمینه طرح برگ پاییزی، به ناخن‌های شما جذابیت و زیبایی خاصی می‌دهد.

 

طرح برگ‌های پاییزی

طرح راه‌راه پاییزی

این طرح جدید ناخن با رنگ‌های سبز و صورتی، قطعاً با هر لباسی شیک به نظر می‌رسد. با استفاده از قرمز تیره، سبز، صورتی ملایم و زرشکی می‌توانید به‌آسانی این طرح را پیاده کنید. بهتر است برای ایجاد خط‌های مستقیم، تکه‌های کوچک نوار را در وسط انگشت به کار ببرید و رنگ‌های هر دست را برعکس کنید. طرح راه‌راه یک انتخاب عالی و جذاب برای ناخن‌های پاییزی عاشقان مد است.

طرح پاییزی آلویی هندسی

طرح آلویی یک طرح ناخن پاییزی ساده هندسی است که طراحی آن را می‌توان بسیار راحت انجام داد. این طرح در انواع رنگ پوست فوق‌العاده به نظر می‌رسد. برای اجرا کردن آن، به یک طرف ناخن خودیک‌تکه چسب یا طلق بچسبانید و در سمت دیگر آن یک سایه آلویی جذاب بزنید. هنگامی که لاک ناخن شما خشک شد، تکه چسب را بردارید.

طرح پاییزی مونوکروم سبز

این طرح یکی از ترندترین طرح‌های پاییزی است. طرح ناخن ساده همواره یک انتخاب صحیح برای زمانی است که تمایلی به طراحی روی ناخن خود ندارید.

طرح پاییزی کافه لاته

طرح کافه لاته از یک فنجان قهوه ساده الهام گرفته شده است. این طرح شامل دو رنگ کرم و قهوه‌ای است. برای پیاده کردن این طرح، تمام ناخن را با رنگ نود یا ملایم لاک بزنید و نیمی از آن را شکلاتی کنید. با استفاده از رنگ روشن‌تر یک شکل ظریف و یکسان بکشید و در آخر با طراحی یک مرز نازک شکلاتی، کار طراحی ناخن‌های شما به پایان خواهد رسید.

 طرح پاییزی مشکی و قهوه‌ای

ترکیب مشکی و قهوه‌ای یک ست جذاب و شیک است. خنثی بودن دو رنگ مشکی و قهوه‌ای، این ترکیب را یک انتخاب فوق‌العاده، برای ست کردن با استایل‌های مختلف روزمره تبدیل می‌کند. شما می‌توانید انواع پترن‌ها و نقش‌ها را روی آن پیاده کنید و از شیک و خاص بودن ناخن‌های خود لذت ببرید.

طرح پاییزی روباه

طرح ناخن دخترانه روباه بسیار بازیگوشانه و جذاب است. طراحی آن روی ناخن به‌دقت بالا و ابزار خاصی نیاز دارد. اما انجام این طرح توسط خودتان کمی سخت و پیچیده است. بهتر است با سپردن این کار به ناخن‌کار، یک طرح خاص و بانمک را به دستان خود هدیه دهید. طرح پاییزی را می‌توانید به‌عنوان لمینت ناخن نیز استفاده کنید.

 طرح پاییزی جدید با لاین آرت زنانه

 

 طرح پاییزی جدید با لاین آرت زنانه

اگر علاقه دارید که ناخن‌های خاص و هنری داشته باشید، آرت لاین مناسب شما است. اشکال ساده و خطوط، یک طراحی متمایز و خاص را برای شما خواهند ساخت. تصاویر این طرح از خطور آزاد، برگ و گل‌های پاییزی گرفته تا فرم‌های زنانه می‌توانند، باشند. رنگ‌های مختلفی برای طراحی وجود دارد، اما یک لاین آرت‌ها به طور معمول به رنگ‌های نود، سیاه‌وسفید هستند.

 طرح پاییزی مینیمال فرانسوی

اگر به طرح ناخن پاییزی مینیمال علاقه‌مند هستید، این طرح همه‌کاره و شیک مناسب شما است و به‌خوبی با موقعیت‌ها و استایل‌های مختلف ست می‌شود. برای طراحی این ناخن، رنگ پایه را نود یا صورتی روشن و نوک آن را سفید بزنید. این طرح هیچ محدودیتی در سن ندارد. برای داشتن ناخن‌های مینیمال زیبا، سلامت ناخن بسیار مهم است؛ زیرا در این سبک از لایه‌های زیادی استفاده نمی‌شود.

 طرح ناخن سنگ مرمر

این طرح یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین طرح‌های فصل پاییز است. این مانیکور با جلوه مرمر دارای رنگ‌های پاییزی خیره‌کننده و فوق‌العاده‌ای از بنفش پر رنگ تا رنگ‌های نارنجی گرم است. بگذارید برس شما با ملایمت و آرامی روی ناخن حرکت کند. برای افزایش زیبایی این طرح خارق‌العاده، خط‌های ظریف صورتی و سفید را هم به آن اضافه کنید.

 طرح پاییزی با پولک طلایی

در مدل پولک طلایی طرح بک‌گراند، یک مانیکور نود کلاسیک است که با تزییناتی طلایی ظاهری درخشان را به دستان شما می‌دهد. طراحی این مدل نیازمند مهارت و ظرافت است و برای اینکه در خانه انجام شود، اندکی دشوار و پیچیده است. اگر قصد دارید ناخن‌های خود را با یک طرح پاییزی ساده و متمایز جلوه دهید، طرح پولک طلایی یکی از بهترین گزینه‌ها است.

 طرح ناخن پاییزی نود و آبی

رنگ‌های نود با همه استایل‌ها همخوانی دارند. شما می‌توانید به‌خوبی این طرح را با رنگ‌های روشن مانند آبی ست کنید. این یک ترکیب جذاب و شیک است. طرح ناخن پاییزی نود و آبی به‌سادگی با استایل شما ست می‌شود. این مدل را می‌توان روی ناخن‌هایی با هر قد و شکلی اجرا کرد. از دیگر راه‌های ترکیب دو رنگ آبی و نود افکت ombre است که یک ترکیب رمانتیک، لطیف و زنانه را به دستان شما می‌دهد.

 طراحی ناخن ابری

در پاییز، آب‌وهوا شروع به تغییر می‌کند و فصل سرد شروع می‌شود. فصل جدید را با کشیدن ابرهای خیره‌کننده روی نوک انگشتان خود آغاز کنید. تفاوتی نمی‌کند که طیف‌های روشن و خاکستری و خالص آبی را ترجیح می‌دهید یا رنگ‌های خنثی را ترجیح می‌دهید، در هر صورت می‌توانید یک ترکیب رنگ زیبا و خلاقانه را ایجاد کنید. برای برجسته‌تر شدن رنگ، فضای بک‌گراند را خالی بگذارید. با این طرح ناخن جدید و شیک، احساس می‌کنید آسمان در دستان شما است.

 

 طراحی ناخن ابری

 

 سخن پایانی

برای دیزاین ناخن پاییزی طرح‌های بی‌شماری وجود دارد. ترندترین و جذاب‌ترین طراحی‌ها برای این فصل، راه‌راه، طرح برگ پاییزی، روباه، طرح آسمان ابری و… هستند. با انتخاب هر یک از این طرح‌ها ناخن‌هایی زیبا و خاص خواهید داشت. اما موضوع مهم در طراحی ناخن پاییزی، ترکیب رنگ‌ها و طراحی‌های ظریف و خلاقانه است. شما باید این طرح‌ها را بادقت و حوصله پیاده‌سازی کنید، در این صورت از دیزاین ناخن‌های خود راضی خواهید بود. امید است که با این مطالب توانسته باشیم رضایت شما را جلب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *