کاشت ناخن

بهترین مدل‌های بهاری کاشت ناخن

بهترین مدل‌های بهاری کاشت ناخن

فصل بهار در مقایسه با فصل‌های دیگر سال، حال و هوای بهتری دارد و پر از زیبایی‌های چشمگیر است. به طور معمول، اکثر افراد با شروع سال جدید و رسیدن فصل بهار، تصمیم می‌گیرند تا در تیپ و ظاهر خود تغییرات خاصی را ایجاد کنند. در این میان، اغلب افرادی که به زیبایی ناخن‌های خود اهمیت می‌دهند، به فکر ایده‌های جدید برای طراحی ناخن‌های خود در سال جدید هستند. در ادامه می‌توانید با ایده‌های جذاب از طراحی ناخن که مناسب فصل بهار هستند، آشنا شوید. در ادامه مقاله جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

شیک‌ترین مدل‌های طراحی ناخن بهاری

 

شیک‌ترین مدل‌های طراحی ناخن بهاری

طراحی ناخن یکی از اقداماتی است که به منظور افزایش زیبایی ناخن‌ها صورت می‌گیرد و بسته به سلیقه هر شخص متغیر است. برای طراحی ناخن در فصل بهار، ایده‌های بسیار متنوعی وجود دارند که شما بر اساس نظر و سلیقه خود می‌توانید هر یک از آن‌ها را به کار بگیرید، برخی از شیک‌ترین مدل‌های طراحی ناخن مناسب تم بهار عبارتند از:

طراحی ناخن با رنگ سفید

رنگ سفید جزو یکی از زیباترین رنگ‌ها برای دیزاین و طراحی ناخن است که با تمامی استایل‌ها و لباس‌ها به راحتی ست می‌شود. شما می‌توانید برای زمینه ناخن‌های خود از هر نوع رنگی استفاده کرده و سپس سطح ناخن‌های خود را با استفاده از رنگ سفید دیزاین کنید. به عنوان مثال، استفاده از طرح خطوط مورب و طرح چشم نظر در کنار یکدیگر ایده جالبی هستند. رنگ زمینه ناخن‌ها نیز به سلیقه خود شما بستگی دارد. به عنوان مثال اگر رنگ‌های تیره را دوست دارید، می‌توانید از زمینه مشکی استفاده کنید که این دو رنگ (سفید و مشکی)، با توجه به تضادی که ایجاد می‌کنند، زیبایی ظاهری خوبی را به وجود می‌آورند.

طرح ناخن گل

فصل بهار، همان فصلی است که در آن گل‌ها شروع به شکفتن می‌کنند. از این رو استفاده از طراحی گل روی ناخن‌ها، ایده مناسبی برای دیزاین ناخن در فصل بهار است. این مدل طراحی ناخن، مناسب آن دسته از خانم‌هایی است که اغلب خواهان طراحی‌های شیک و جذاب بوده و طراحی‌های ساده را دوست ندارند. برای اجرای این طرح باید یک رنگ مات را برای زمینه ناخن‌های خود انتخاب کرده و در نهایت آن را با گل‌های تزئینی رنگارنگ دیزاین کنید.

دیزاین ناخن با طرح‌های شیک

برخی از خانم‌ها به طراحی‌های شیک و مدرن روی ناخن‌های خود علاقه بیشتری دارند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، ما یک ایده طراحی ناخن بسیار فوق العاده برای شما داریم. طراحی ناخن با استفاده از رنگ طلایی، ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. برای اجرای این طرح می‌توانید از اشکال مختلفی مانند ماه و ستاره، خطوط موازی و مورب و… ایده بگیرید. اگر به زودی مهمانی و یا مراسم عروسی دارید، حتما از این طرح ناخن شیک و زیبا استفاده کنید.

ناخن‌های رنگین کمانی

اگر علاقه‌مند به داشتن ناخن‌های کوتاه اما شیک و زیبا هستید، ناخن‌های رنگین کمانی بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آیند. طراحی ناخن رنگین کمانی یکی از زیباترین ایده‌های طراحی ناخن در فصل بهار است که همواره طرفداران زیادی نیز دارد و از زیبایی خیره کننده‌ای برخوردار است. در این مدل طراحی ناخن، به طور معمول رنگ‌های پاستیلی متنوع و زیبا به شکل رنگین کمان و یا خطوط موج دار روی ناخن پیاده می‌شوند. این مدل طراحی ناخن برای هر فصلی، به خصوص فصل بهار ایده مناسب و زیبایی است.

 

دیزاین ناخن با طرح‌های شیک

طراحی ناخن با رنگ کرمی و زرد

رنگ زرد و کرمی جزو رنگ‌های شاد محسوب می‌شوند. شما می‌توانید برای طراحی ناخن‌های خود در فصل زیبا و رنگارنگ بهار، از این رنگ‌های شاد ایده بگیرید. استفاده از این دو رنگ در کنار یکدیگر، طرحی فوق العاده جذاب را روی ناخن‌های شما به وجود می‌آورد که با هر بار نگاه کردن به ناخن‌های خود از زیبایی آن‌ها لذت خواهید برد. شما می‌توانید این دو رنگ جذاب را به شکل‌های مختلفی روی ناخن‌های خود اعمال کنید. به عنوان مثال، فرنچ کج ایده مناسبی برای طراحی ناخن‌های شما به وسیله رنگ کرمی و زرد خواهد بود.

طرح ناخن آسمان شب

طرح ناخن آسمان شب جزو یکی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های طراحی ناخن است که نه تنها در فصل بهار، بلکه در تمامی فصل‌های سال می‌توانید از آن استفاده کنید. اجرای این طرح به هنر طراحی بالایی نیازمند است. این مدل دیزاین ناخن به قدری جذاب است که هر شخصی با دیدن آن حیرت‌زده می‌شود.

به طور معمول برای اجرای این مدل طراحی ناخن، از رنگ زمینه آبی تیره و یا روشن استفاده می‌شود و در نهایت اشکال ماه و ستاره روی ناخن طراحی می‌شوند. این طرح ناخن بهاری به قدری زیبا و جذاب است که اغلب خانم‌ها در فصل بهار به طراحی ناخن‌های خود به این شکل می‌پردازند. شما نیز می‌توانید جهت افزایش زیبایی ناخن‌های خود از این مدل طراحی ناخن ایده بگیرید.

فرنچ ناخن

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که به طراح ناخن‌های شلوغ و پر زرق تمایلی ندارید، ما طرح فرنچ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. فرنچ جزو یکی از ساده‌ترین و زیباترین طرح‌های ناخن به حساب می‌آید. این مدل دیزاین ناخن، در کنار ساده بودن، زیبایی ظاهری بالایی نیز دارد. این مدل دیزاین ناخن را به هر خانمی پیشنهاد می‌دهیم، اما به طور معمول این طرح بیشتر مناسب خانم‌های بزرگسال است نه دختر خانم‌های نوجوان. فرنچ سفید معمولا گزینه بهتری برای طراحی ناخن در فصل بهار محسوب می‌شود. خوب است بدانید که فرنچ ناخن انواع مختلفی دارد که فرنچ ناخن گرد قطعا ایده جالب و زیباتری برای شما خواهد بود.

طراحی ناخن بنفش

اگر از طراحی‌های ناخن تکراری خسته شده‌اید و به دنبال یک طرح متنوع برای دیزاین ناخن‌های خود هستید، ما استفاده از رنگ بنفش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بنفش جزو یکی از زیباترین رنگ‌ها است که استفاده از آن روی ناخن قطعا زیبا و دیدنی خواهد بود. شما می‌توانید برای زیباتر شدن کار خود، چندین رنگ بنفش مختلف را در کنار یکدیگر استفاده کنید. همچنین می‌توانید بر اساس سلیقه‌ای که دارید، یکی از ناخن‌های خود را با استفاده از رنگ بنفش شاین دار دیزاین کنید. قطعا این کار موجب زیبایی بیشتر ناخن‌های شما می‌شود.

طرح ناخن شلوغ

اگر شما نیز طراحی ناخن شلوغ را به طرح‌های ساده ترجیح می‌دهید، ما یکی از جذاب‌ترین طرح‌های شلوغ ناخن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. طرح خال خالی جزو یکی از پرطرفدارترین مدل‌های طراحی ناخن در فصل بهار است. استفاده از طرح خال خالی روی ناخن‌های صورتی، ایده بسیار جذاب و منحصر به فردی برای طراحی ناخن‌های شما در فصل بهار است. اجرای این طرح بسیار ساده و آسان انجام می‌شود. شما می‌توانید طبق سلیقه خود، زمینه ناخن‌هایتان را صورتی کنید و برای دیزاین آن طرح خال خالی بکشید و یا اینکه برعکس. این مدل طراحی ناخن، در میان دیگر مدل‌های دیزاین ناخن بهاری همواره طرفداران بیشتری دارد.

 

 

سخن پایانی

ناخن‌ها جزو یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین بخش هر استایلی هستند. طرح و رنگ ناخن، در زیباترین نشان دادن ناخن‌های شما تاثیر بسیار زیادی دارد. شما با انتخاب یک طرح مناسب برای دیزاین ناخن‌های خود می‌توانید استایل کامل‌تری داشته باشید. به طور کلی، طرح‌های متنوعی برای دیزاین ناخن‌های شما وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در این مطلب، برخی از شیک‌ترین و زیباترین مدل‌های طراحی ناخن مناسب تم بهار را برای شما آورده‌ایم. با استفاده از ایده‌های ارائه شده در این مقاله قطعا انتخاب بهتر و ناخن‌های زیبا و شیک‌تری خواهید داشت. خوشحالیم که تا به اینجای مقاله با ما همراه بوده‌اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *